27/6

Jag känner jag har typ världens bloggtorka..har ingen stor lust med blogga längre..men de gör mig inget tycker de är rätt skönt:p
Midsommar har hunnit pasera och den har ändå varit bra=)
Jocke kom hem torsdag och de var så skönt och ha han hemma igen..Vi käka pizza å mådde gott=)
Fredag på midsommarafton jobba jag till halv ett sen satt jag och jocke och såg tv och vänta tills vi fick fara å äta hos svärmor..De var super god mat och jag tror jag åt för en veckas bruk..jag vart så mätt!! å sen blev jag svin trött så jag nästan somna där jag satt..Så jag åkte hem och kände att jag inte mådde allt för bra..men somna allafall på soffan tills jocke kom hem=)
MIdsommardagen så for vi vi till sidberg och hälsa på Jockes farföräldrar och Ev å roffe å martin å elsa var också där..så vi käka våfflor å mådde gott=)
Sedan på hem vägen så for vi förbi evas stuga och där åt vi mat och prata i massor=)Där var vi hela kvällen=)
En riktigt härlig dag=)
Söndag lata vi bara oss:p

Så köpte jocke rosor till mig innan han for igen<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!