7/6

Livet börja sakta gå upp igen..börja känna mig mer glad men helt hundra är man inte!..Jag kankse skrattar och pratar men de behöver inte betyda att jag mår helt hundra..Och när någon undra varför jag är så negativ så blir jag bara irriterad, Jag försöker förklara varför jag bli så ibland å om folk inte fattar ids jag inte ta de en gång till!
Ville bara säga de..
Jag har annars inte gjort mycke..har jobba hela helgen och de var ju kul som vanligt=) även om man var trött på söndag..
Var har de mer hunnit vara..hmm?
Bigbrother är nu slut också..såg inte finalen för såg film men såg lite grann..Och Simon vann och han var ju en värdig vinnare=)..Jag visste han skulle vinna! Men jag hejja faktiskt lite på Peter..trodde inte han skulle komma så långt för folk värkar inte gilla han..men han kom två å de va ju inte dumt:p Peter var så jäkla skön!..fast hade Martin vunnit hade heller inte gjort nå..de var dom tre bästa kvar=)..Nu får man se om de kommer nån till sesong efter de..
De har storma i Lycksele och träd har vält om kull..Men idag har de varit super varmt!
Annars i går så var jag ledig=) Så jag städa här hemma och sen var jag ute och sprang..Hör och häpna!..jag som inte har nån kondis alls! och de märkte jag..orka inte så långt jag hade tänkt mig..haha..men jag når väl mitt mål till slut kankse:p
Sen på kvällen var jag och några från jobbet och spela kubb..och jag å laget jag var i förlora varje gång..de gick inge bra alls!! Jag suger jävligt på kubb!!
Idag har jag jobba till tre..fick jobba över för vi hade en del och göra..så nu sitter jag här och är helt slut! Jag vill bara lägga mig  och sova!..Men jag tänkte ta tag med disken på en stund..och sen ikväll ska jag ut och springa igen:p nu jäkla ska jag börja träna igen..å man ska passa på och springa ute nu när de är sommar!

Tjo Fräs !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!