1/3

Gu så skönt att få vila ut idag!!
Det har varit toppen väder idag så stället för gå på gym så valde jag att gå ut och promenera=)
sen var jag på åhlens och köpte hårfärg..självklart blev det rött!haha..det är som jag!
Sedan så kolla jag på bigbrother och tog tag och diska och vikte tvätten som jocke inte gjort sen han tvätta i lördags..den har bara stått..haha:p..sedan hjälptes vi åt och städa när jocke kom från jobbet=)
Så färga jag mitt hår:p..ja jag gör det på mig själv för har ingen annan som gör de..ja det blir ju bra:p..men jag har ju inte så långt hår och tunt så..å så bryr jag mig inte så mycke hur mitt hår ser ut..haha:p
Medans jag färga så slängde jag i mig nå mat..pasta sallad som var kvar=)
Sedan for vi till Sidberg till jockes farmor och farfar å fika å prata..myste å såg tv..Det är alltid lika trevligt=)
Skönt att jag och jocke gör nått för en gång skull..att vi tar oss ut nångonstans:p
Vi satt och såg på "Dansbanan i Täfteå"..haha..jag garva! så jäkla kul!..Å tror du inte det dyker upp nån som jag känner..Göran studievägledaren på tannbergsskolan..han hjälpte mig å få slut betyg=)..haha..Ja Jävlar!
Nu sitter jag här och känner mig trött!
I morgon har man sin lååånga tur..11 - 21:30..Vi har mötes dag i morgon..Ja men det ska bara gå bra=)
Nä nu ska jag kolla på runt lite på nätet för sen sova
God natt!

Före:


Efter :

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!