24/3

Idag har jag verkligen sovit ut=)..
Jag har städa idag riktigt ordentligt!..det var stopp i badkaret så jag rensa å skura där under..å jag kan säga att de var inte mysigt alls!..hujja!
Sedan gick jag en sväng på stan, gick till Lindex..prata lite med svägerskan=)..sedan prova jag kläder å en jacka..
Det blev ett par jeans som fick följa med mig hem..jag har tänkt på dom där jeansen sen jag var i boden hos Marie och prova dom där..men har vart för snål för att köpa dom men nu tänkte jag lyxa till de lite..hehe:p
Det var som mina..det bara stod mitt namn på dom=)
Sedan gick jag till Åhlens å där blev det hårfärg som fick följa med=)..Ja det vart rött så klart! tänkte jag skulle färga i morgon innan mina homiez kommer=)..Jag Längtar sååå mycke tills dom kommer!
Jag jobbar hela dagen i morgon..så jag hoppas den går snabbt!
När jag sedan kom hem har jag diska å städa köket..nu är lägenheten fin igen=)..får se hur länge de håller..haha!
Ikväll blir de på fys träning..eller ja det är fullt såg jag på nätet men ska se om jag ryms å vara med ändå annars så får jag väl ta löpbandet eller nå..


Mina nya kära jeans!



Å söt Simba gillar å ligga på påsar :p

Kommentarer
Marlene Zufic

Tack för fina ordpå min blogg. Du har också en rosa blogg. Like..som man gör på facebook;)

2011-03-24 @ 23:49:50
URL: http://marlenezufic.blogspot.com
Marlene Zufic

Du går till familjeläkaren först. ta gärna med dig mamma, eller ett syskon som vet hur du känner och hur du är=) Det blir nog lättare om någon drar med dig dit än du skall gå dit med tunga steg..

Trevlig helg=)

2011-03-25 @ 18:35:17
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!