...

Det har kännts så jobbigt denna vecka..och jag har inte idas skriva något..
Jag har gråtit vart annat..å jag drömde här om kvällen att jag träffa alla där uppe och dom krama mig å log och sa "inte än, inte än"..jag kände ett lugn..å kunde sen somna..
Först var jag lite ledsen för att jag kände att jag ville ha stöd men fick inte de..men har ändå fått mejl och sms..å de lilla gör så mycke för mig=)..Tack alla som bryr sig! och tack äskling för din trygga famn!
Det bästa var ändå när min lilla syster skrev " I love you, Saknar dig! Vill att du kommer hem snart"...Fy vad jag saknar dom där hemma..underbara lilla syster!..Storesyster Älskar dig och jag skulle göra vad som helst för dig!

Annars i veckan har det bara kännt lååång och som att bara dagarna har gått..jobba kväll måndag och tisdag..idag har jag jobba till halv tre..
I morgon skulle jag egentligen följa med till en skola i Vindeln å prata om tjej jouren..men efter det som har hänt å man mått som man mått och plus att jag ska ha jourtelefon i fyra veckor känner jag att det räcker..Så i morgon blir jag ledig å då ska jag bara vara..

Nä nu har jag inge mer att skriva..
Ha det bra!


Kommentarer
Anna

Du ver väl om att du också är värdefull:D

2011-03-24 @ 12:00:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!