Ingen ork

Genom åren som gått så har man tappa några stycken..å jag har försökt gömt min sorg för att tro att det ska bli mindre jobbigt..å  jag mådde dåligt i vissa av fallen för att jag hade problem med mig själv..
Men nu är bägaren runnit ut..jag känner ingen livglädje alls!..jag går bara som en zombi å bryr mig inte vad som händer ute i världen..jag känner mig som i en liten bubbla..
Varje gång jag går in på fb så påminns jag va dig..och jag får en klump i bröstet!
jag tänker på dig och jag har drömt om dig..Fy vad jag kommer sakna dig!
när folk frågar om det är okej och fråga hur jag mår så säger jag bara "bra"..egentligen gråter jag när jag är i min ensamhet..jag vill bara gråta ut i någons famn men jag klara inte av att gråta framför folk..eller ibland går det..
jag vet att det kommer bli bättre men inte just nu..alla har rätt att må dåligt
Jag måste få ut all sorg jag har å låta mig få må dåligt för att sen komma upp igen!
Men just nu har jag ingen ork eller lust till någonting!
Jag vill bara gråta!
Vi alla vet att livet inte är orättvist! men det borde ta slut!
Jag vill inte förlora någon fler nu!..för på senaste år har det bara plockats..nu får det vara nog!
Jag blir bara mer och mer livrädd för att tappa dom jag har! Jag Älskar er och ni betyder allt för mig!

Älskade Älskade vän!
Det gör så ont!

Kommentarer
Marlene Zufic

var inte för hård mot dig själv. Gå till din familjeläkare. Du kan få medicin eller information om din familjekurator=)

En kurator går man inte till bara för att man är sjuk i huvudet som vissa tror. Jag gick dit förut pga min smärta i rygg, axel och nacke. För att få lära mig om hur man arbetar med hjärnan för att få mindre ont.

Lycka till!

2011-03-24 @ 23:53:25
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!