10/5

Fatta om man var trött igår kväl!..Jag hade väldigt huvudvärk så när jag satt framför datorn och kolla så orka jag knappt hålla upp ögonen..Så jag la mig för vila en stund..När Jocke väckte mig å fråga om vi skulle de film så hade jag fortfarande huvudvärk och orka inte stiga upp så ja fortsatte och sov heela natten lång..Jag somna alltså halv sju..Och jag sov så jäkla gott!..jag brukar inte kunna sova så himla bra om nätterna men nu så somna jag lätt!..Jag tror min kropp behövde de:p..Jag vakna då vid sex, sju tiden på morgonen men kände att vad sjutton ska man göra uppe så tidigt..Så jag bara blunda igen..men de kl åtta så orka jag inte sova mer då kände jag mig utvilad=)..Så jag satt och såg på massa bigbrother avsnitt=)
Det har varit toppen väder idag!..Jag har varit ute och promenera över en timme och sen tog jag ut kisse en stund..Oj så lycklig han var!..han rulla runt i gräset:p..hehe, Söt kissen min=)
Har sedan suttit på ballkongen med Jocke å vi har lyssna på musik och njutit av solen=)
Har sedan hunnit städa=)..skönt å få de lite fint igen för en stund allafall..haha!

Apropå inget så har jag beställt massa sommar kläder:p..kändes dyyrt!..för jag brukar inte handla så här mycke..jag är en rea tjej..haha..betalar inte för mycke för kläder:p men för 1000 kronor fick jag allafall mycke..Ett par skor, bikini, en bollero jacka typ och två klänningar..Ja jag tro de var allt:p..Men de känns nice med nya kläder=)..jag köper inte så ofta kläder så känner att de är jag värd!

Nu sitter jag här och har nyss ätit middag=)..Och jag sitter och väntar på min privata frisör:p som ska slinga mitt hår=)..Så de kommer bli nice!
Ha de gött!

 
Lycklig kisse!                                                            Ja jag älskar min mössa:p Jag var så hemsk i håret

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!