12/5

Då har man entligen helg! så skönt!
Idag har jag jobba till tre..Sedan har vi varit på middag hos jockes faster=) Super god mat vart de och sen fick man snosa på lill valparna..små godingarna!
Sedan har jag och jocke far runt lycksele å farit till ställen man aldrig varit förrut:p
Så nu ikväll har vi sett på eruovison och Saade kom med till final!! Härligt!..Nu hoppas jag verkligen han vinner skiten..För de var så dåligt i år så inte sant!..De var en låt som jag gilla lite grann och de var lettland men dom kom tyvärr inte med=(...men de fanns ingen låt som fastnade, för de brukar oftast vara nån låt som gör de men i år sög de verkligen!..Nu måste Sverige vinna!
Jag är ganska trött men jag tänkte jag skulle se ett avsnitt bigbrother och sen gå och lägga mig
God Natt!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!