1/5

Ja då var de 1 Maj!
Helgen har gått otroligt fort..å de är skönt att att den är över, även om de är kul å jobba..har haft en del att göra på jobbet :p...Å jag är trött som en gnu!!
Jag har jobbat hela dagen å efter de kom Jocke å hämta mig å vi for och handla..jag tro Jocke handla hela affärn!jag var så trött så jag brydde mig inte så mycke..å så prata jag med mamma i telen också :p
vä hemma så skulle jag tvättat idag..vi tvätta igår men jag tänkte ta vinter kläder å lakan i dag men var alldeles för trött för de..Så jag bytte tid till på torsdag i stället..
Jocke gjorde super god mat! Entrecote och potatisgratäng med vitvinsås..mmm så jag njöt!
Har hållt på somna i soffan för jag är alldeles slut på..men nu sitter jag här och tänkte se på bigbrother :p
I morgon är jag ledig!!..Då jäkla ska jag sova!...Sen har vi fått stegräknare på jobbet och vi ska ha tävling om vem som går längst på en månad..Vi är uppdelad i olika lag..De blev jag å två andra brudar som vi alla bor här på villaryd..I morgon börjar tävlingen...Så i morgon kör vi brudar!!..Fan va vi ska gå!..Nu tar vi de här!..nä men de ska bli kul å se hur mycke man går på en dag..jag har aldrig prova stegräknare förut :p
Nä nu ska jag lägga mig skönt under täcke å se bb=)
Se Ya!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!