16/5

Helgen har varit super bra måste jag säga=)
Fast när jag vakna på lördag morgon kände jag lite ånger för att jag tagit på mig och jobba..jag hatar gå på morgon!..Men när jag väl fick vakna till och väl börja jobba så var de bara härligt och jobba=)..Hade mycke och göra på jobbet så dagen gick hur fort som helst!
Sen måste jag ge jätte beröm till Ambulans killarna=) dom var så fantastiska..jag har som aldrig behövt mött dom så detta var första gången och jag kände mig så lugn..För dom var så lugna killarna och gav oss beröm och tyckte vi gjorde ett bra jobb och att vi gjorde ett bra beslut..å de känns kul och höra=)Så de gillades:p..sen att personen i frågan som åkte in gillades inte att den inte mådde bra=(
Sen när jag sluta halv fem var de bara hem och äta super god mat som jocke gjorde=) tog en ragga dusch och sen sminka sig och ta på sig nå kläder...ja jag är ju tjej så ibland tycker jag de är kul å bara göra sig fin :p
De vart fest hos Glenn=)..Som by the way, decka före tio i sin säng..haha:p..men de var en kul kväll..träffa trevligt folk...Jag  for tyvärr hem lite för tidigt för tog i mig för mycke alkohol så fick huvudvärk och ville hem..men de är tur jag hade den spärren att jag sluta dricka och for hem:p..men de var kul ändå=)
Nu sitter jag här och myser i sängen=) Och jag börja inte jobba förren halv tre så tills dess ska jag diska och ta mig en dusch=)
Apropå dusch:p så missa eruovison i lördags men hörde att Saade kom tre..Inte dumt! Jag troddee han skulle vinna..men de var inte långt bort:p hehe...
Nä nu ska jag gå och göra nått vettigt
Puss och Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!