20/5

Då var de fredag och helg=)
De har varit sånt skit väder i veckan så inte sant!.Igår när jag tänkte mig ut och gå så kom världens skur men de gick över så passa på och ta mig en promenad..annars gjorde ingenting som vanligt!
Idag har jag jobba till halv ett så när jag kom hem var jag så trött så jag sov nån timme, Jag vakna till liv när jocke skulle börja med middagen..Sedan har jag varit och promenera en sväng och sen så har jag och jocke suttit och sett på så ska de låta och ätit pringels:p
Så har Eva varit hit en sväng=) Vi ska nämligen vara hund vakt i morgon åt tre underbara valpar<3
Dom ska iväg på dop och Dom vet nog hur mycke jag jag tyckte om dom så de var som inge problem för dom å få hundvakt..haha!
De ska bli så mysigt och få gosa med dom små liven=)
Nu ska jag se på ett avsnitt av bigbrother och sen ska jag sova:p
God Natt !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!