5/5

Idag har jag varit ledig=) Då har jag passa på att tvätta..Sedan har vi varit upp till Sidberg och hälsa på Jockes farföräldrar..så vi har surrat och fika=)..dom hade besök från två stycken andra..men de är mysigt och vara där=) vi fick med oss nå potatis och skinka hem..Gött!

Jag måste berätta en sak..de var för en natt sen som jag då låg och sov..jag vet inte riktigt vad jag drömde..Men Jocke satt uppe och spela och då börja jag allafall drömma om spindlar stora som händer och håriga..Jag är spindelrädd men inte så jätte mycke..men jag blev så rädd så när jag öppna ögonen så såg jag dom i sängen..så jag skrek till och ställde mig i sängen..gick sedan och tände lampan..men de var ju så klart inga i sängen..men hjärta hoppa fort och jag rädd..gick ut genom rummet för se om jocke var vaken..jag gick till han och han kolla konstigt och undra hur de va..för jag såg så rädd ut..jag förklara till han å han skratta åt mig:p..men hjärta var i högvarv..men jag lyckades lugna ner mer och la mig och sov igen..jocke har ju hörlurar så han hade inte hört att jag skrek till men han hade hört ändånå konstigt ljud..men de var skit läskigt!..de kändes så verkligt! Shit!

Och apropå då de så har jag varit och köpt färg på vip så ska färga mitt hår..Anna min privata frisör ska hjälpa mig och göra slingor=) det kommer bli mörkröd med blonda slingor..så hoppas de blir bra=) men de blir inte för en nästa vecka..för hon hade tyvärr inte tid denna vecka..

Annars ikväll så har vi varit till Jockes faster och hennes man Roffe och hälsa på=)..Dom har nämligen 7st valpar..6 veckor är dom, Jämthundar..Så jävla söta!!..jag snosa på dom..och jag kunde inte ta bort blicken från dom..jag vart verkligen kär!..Han har sålt allihopa=) men dom är inte sälj klara för en om två veckor..Oj vad jag skulle vilja ha en, vart så sugen!

Nä nu ska jag se på bigbrother och sen sova..God natt !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!