Livshataren !

Jag är riktigt bitter fitta fortfarande! Jag är less på livet just nu..jag har varit så anti mot allt!..Jag har varit arg och ledsen...Jag vill inte göra någonting alls!
Jag är inte riktigt mig själv nu på sista tiden..
Jocke har varit underbar som försökt få mig på bättre humör..igår kväll gjorde han fika åt mig och ikväll hade han också gjort fika..
Han vet jag inte mår bra just nu och han försöker verkligen..Och jag är tacksam för de! <3
Men känns som inget funkar! Livet suger så mycke just nu..
Idag har jag städa bort från mitt skrivbord och skruva ner de..Jocke ska ha med de till pite..och de känns då skönt allafall å få städa undan=)

Men fick mig ett gott skratt ikväll faktiskt..Jag drog väldigt mycke på smajl banden=)
Ikväll har de som blixtra och åska för fullt, å regna har de gjort med!så där för tog jag bilen till jobbet..så när jag slutat och kommer ut till bilen ser jag en skyllt på fram rutan.."Rallybil" stod de..haha..Så jag skratta och siv med som såg de också..
haha :p..någon gillar min pärla=)..Ja jag vet ju att min bil är en riktigt rallybil :p
Jag fundera på att de kan vara någon på jobbet kankse?!
Men Tack snälla själ=) De gjorde verkligen min kväll =)

Kommentarer
Lina

Ut och spring så mår du bättre, i lovar! ;)

2011-06-01 @ 12:01:02
URL: http://improveme.se/linow

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!