Sommar 2011

Fy fan vad jag längta till min semester!!!
Denna sommar kommer bli Awesome!!!
Förra året tog jag bara ut två veckor och de var två roliga veckor=) men denna sommar har jag fyra, Så jäkla skönt!
Jag har planera massor med saker! Först ska jag till Oslo en vecka och hälsa på min kära storebror<3..jag och min kära mamma ska fara..men inte helt säkert att mamma följer för brosan bor med två andra och mamma vill att han har eget..men jag kommer fara vilket som för mig spelar de ingen roll :p..Få umgås med bror min å de blir väl en och annan pilsner..får se vad de blir för skojj=)
Sedan ska jag fara ner till Örebro en vecka och hälsa på min älskade vän Tove=) Denna gång blir de en längre visit :p för i september när jag var så vart de så kort...Men nu ska vi verkligen träffas och göra massa kul! De blir väl en tripp till stockholm och på grönalund och åka bergodalbana tills man kräks:p...hehe..ne vi får se vad som händer..men kul kommer då vi ändå ha=)
Sedan har vi pratat gänget:p...Jag , Klottan, Marie och Magnus om att fara utomlands en vecka..vi har alla semster samtidigt=) så de känns som att de inte kan bli nä bättre!..Tove och Ida kankse också följer..men vi ska vänta till slut av månaden då alla vet=) Och de blir i början av Augusti...Och vi hade tänkt Bulgarien=) Fy fan vad skönt de skulle vara!..Jag har inte varit utomlands på 6 år tror jag de är..ja förutom Norge:p..Så då far man utomlands två gånger i år:p
Men inget är bokat än..biljetter till Norge och Örebro går lätt och fixa:p
Men jag är säker på att denna sommar kommer bli Nice!
Jag LÄNGTAR!!!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!