20/11

De har nu hänt lite grejjer sen sist :p
Vi har nu hunnit flytta=)Äntligen säger jag bara!..I torsdags när jag jobba så höll Jocke, Nicke och Lia på flytta och allt var tomt när jag sluta jobbet..Å de kändes hur skönt som helst och slippa göra de, men jag hade ändå inte kunna bära så mycke:p..men ska jag vara helt ärlig så var jag jag lite oroad på onsdagen för hade inte rikigt packa ner så hade lite smått panik, men de gick så bra=)
Så när jag sluta for jag till den nya lägenheten direkt och tänkte, herregud! De var så mycke kartonger och grejjer över allt så tänkte hur ska detta gå?!Jag börja smått packa upp men fick panik så jag drog till gamla lägenheten och där var de ändå lite små prylar över allt och de var äkligt och smutsigt över allt så jag fick lite lätt panik där också men då börja jag städa så jag lugna ned mig:p
Först natten i lägenheten vart de då och de kändes konstigt men jag sov ändå ganska bra, men vakna på morgonen att de levde om nå för jävligt, Vi har nämligen dagis under och jag tänkte vad har vi gjort?!Ska de leva om så här..Men jag skulle ändå upp på skolan:p
Sedan resten av fredagen så höll vi på städa i gamla lägenheten, Svärmor och Jockes farmor hjälpte til=) Jag tänkte hur ska detta gå, vi kommer aldrig få rent och klart men de gick ju så bra för jag hade den bästa hjälpen=))
På kvällen vra vi bjuden på middag hos Sara och Peder och åt super gott! Tack så mycke för middagen!=)
Och sedan när vi kom hem försökte jag och Jocke få upp glasskåpet, Vi tänkte att de borde inte vara så svårt men de var inte de lättaste, med lite svordomar och tålamod så gick de..haha:p
Lördagen så var jag och Jocke på dollar och handla massa saker och sedan så var jag och fika med Vanja på stan=) De var jätte trevligt=) och skönt och få komma bort från allt stök och bök en stund=)
Var sedan och åt middag hos svärmor=)
Sedan kom hela familjen Bäckman på besök och drack kaffe=)
Resten av kvällen så spendera jag och jocke vid tvn och såg på csi mami och åt tacochips=)
De har varit mycke besök dom senaste dagarna och de är super kul med folk i rörelse=))
Och de börja likna nå i lägenheten också å de känns skönt de med.
Så idag blir de att ta undan de som är kvar och sen gå ner med saker till förrådet:p
Men ni ska stort Tack till er som hjälpt oss med flytt och städning ni är Guld värda<3
Hoppas ni haft en trevlig helg För de har jag haft=)
Nu börja de likna nått:p..hehe
Nu går jag in på vecka 30

Kommentarer
Anna

30 Asså shit vad det går undan snart är knodden här ju hinner bara blinka. Tycker dt var typ för nån vecka sen du ringde å sa att det var positivt men skulle göra ett till.

2011-11-20 @ 18:24:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!