28/11

tjaba tjena hallå !
Nu har vi hunnit bo här över en vecka..och de känns bra, förutom då att man bor över dagiset som lever om så en bunt överviktiga människor...
Har jobbat mest och sen varit skola och haft massa läxa..har även varit till Sidberg=) och i fredags hade vi prov som inte gick bra för fem öre..chansa mig egenom hela provet..Så vi får se hur de går..
Jag har jobbat hela helgen lång!
Idag har jag haft en ledig dag men icke fick jag sova för de..nä de var bara kliva upp för att fara till barnmorskan och gjorde en rutin kontroll och lyssna på bebis hjärta för tredje gången=) Mina järnvärden var inga bra, men de förstod jag för jag har som knappt käkat mina tabletter..och blodtrycket var ännu lägre än förra gången 90 genom 55..så nu har de köpt nya järntabletter så jag måste äta dom! De är inte så konstigt att jag blir trött..
Sedan har jag varit i skolan...och även Sara har varit över på en kaffe..
Så nu sitter jag här i soffan och ska försöka vila en stund..hade tänkt gett mig på städning..För de är inte lätt när man har en karl som inte riktigt hjälper med städandet eller han tar som i hans takt:p
Nä nu blir de betala räkningar, som är så jätte kul!
Hejsvejs!
Söt kissen min<3   Han vill också göra läxa:p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!