18/10

Helgen är slut och vi är början på en ny vecka..
Helgen har kännts långsam och inte gjort nå mycke alls..Har varit på lång promenad med Pia och Robert=))Skönt och få röra på sig och få lite sällskap=)
Var även till svärmor och käka middag och sen såg film hos Marcus och Malin..Så den blev ändå okej helgen..
Trodde att jag skulle jobba hel dag måndag men till min förvåning så såg jag att jag jobba kväll..Skönt tänkte jag! Fick jag sova ut då med :p
Och idag har jag även jobba kväll=)
Så Nu sitter jag här och har packa och längtar till i morgon för då dras de hem till Lule!!<3..Guu så härligt och komma hem!
Jag har inte riktigt packa ner allt men de gör jag i morgon bitti:p..Så Jag hoppas dagen går fort i morgon! Tur man har snälla arbetskamrater som försöker å se till att man får flexa=)) Men de ska nog inte vara några problem:p
Känns bara lite drygt och sitta på buss men de sånt som är värt=)
Jag kommer nog inte skriva nå mer resten av veckan:p..Kommer hem måndag igen
Ha de bra nu=))
Puss och Kram, Jätte banan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!