26/10

Nu är jag tillbaka igen!
Som sakt så åkte jag till lule förra onsdagen=)..Trodde först att jag inte kunde flexa för vi var en sjuk men de gick som sakt till slut..Tur man man har dom bästa arbetskamraterna!men när jag väl kom till skellefte så missa jag bussen upp mot lule irriterad gick jag till en busschafför och höll nästan på skälla ut han..men som tur gjorde jag inte de..Satan så de koka i mig..Skellefte är dåligt för dom har ingen information som man kan gå in och prata med..men i allafall gick jag svärandes till max och åt och genast så blev de bättre..haha..men tror du inte min underbara man kör till skellefte och hämtar mig..Jag kan inte ha en bättre man!..De var så skönt och åka bil=) och plus då se min älskling så klart!..Han släpper av mig hos mamma och jag går till Harrys som är ett nytt ställe i lule..eller ja jag vet inte hur länge det har varit där..haha..Träffa fina Jeanetten och brosan, Tog mig en kall öl(Alltså alkohol fri så klart) En mysig kväll=)

Torsdag så gick jag på stan träffa Anna och tog sedan en fika, en riktig socker bomb..hehe..
Till middag så var de Micke som skulle laga maten och jag garva i hjäl mig..Min bror och mamma tillsammans i ett kök kan inte bli mer än kul..haha..De blev allafall qusadillas,eller hur de nu stavas..Gott var de i allafall! Kvällen så skulle de bli film kväll hos Helena..och även Magnus men de blev inte mycke till film i stället grävde vi i helenas kyl och åt massor:p jag åt godis och massa clementiner och Magnus klämde i sig en halv gammal kladdkaka från frysen:p..Sedan hitta dom en rolig app som kallades fun mirror..Så jäkla kul vi hade åt detta..Sedan drog jag och Magnus till han och Jocke kom till lule och hämta mig så sedan åkte vi till norrfjärden och fick ligga och med älsklingen..

Fredag ranta jag och jocke mest omkring..Så var vi en sväng till Magnus:p
Åt middag hela famljen pluss nenne och co, på waldolf..Fira Micke som hade fyllt 30=)..Mycke god mat! Och mycke trevligt var de=) Spendera sen kvällen hos Vicky och bara prata å glodde på tv, drog sen till Norrfjärden och sov..

Lördag så var vi till byn till pappa och sen till nenne=) Drog till morsan tog en dusch och sen var de tjejmiddag hos Vicky..Åt tacos och hade trevligt=)Spela spelet tjejmiddag som vicky fick..Vi firade nämligen hennes födelsedag=)..sedan kom grabbarna och de blev mer lekar:p..Drog sedan till allstars..Träffa gamla bekanta som man inte sett på evigheter, så de var kul=)
Skjusade sen hem massa folk så vi var inte hemma vid fyra..men de var en mycke trevlig kväll=))

Söndag sov jag skit länge! De palt hos mamma och sen for till pappa en till sväng=)..Sov sedan hos mamma och sov förbannat gott!

Så måndag bar de av till Lycksele igen...Jag längta faktiskt efter min kisse och han var överlycklig när jag kom hem<3
De är var jag haft för mig:p
Jag har haft de super nice! Tack alla där hemma, Puss och Kram på er!
Nu ska jag sätta mig och se adam live, tycker de är för jäkla kul!



Från Lördagen hos Vicky=))
Härlig bild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!