Graviditeten

Jag har inte prata så mycke om den..och de behöver man inte heller, de blir för tjatigt annars tycker jag :p
Jag har fått många kommentarer om att de inte syns och dom vill att man drar upp tröjjan för vill se och så, men jag är en sån tjej som gillar att gå i lite större tröjjer och specielt huvudtröjjor..men nu börja de verkligen synas min kula:p
Jag var till barnmorskan idag och lyssna på hjärtat och gjorde rutin koll, Allt var bra=)
Jag väger nu 59 kilo, Vägde typ 51 från början tror jag..hehe:p
Jag är i vecka 25 nu=) Tiden bara rullar fram!
Ja, jag mår ju bra=) men känner att när man stressar och mycke lyft och böjja sig ner så kan jag bli helt slut på..Har också mått lite illa och så men annars har som illa mående gått över=)
Om jag ska förklara lite hur de känns att vara gravid för dom som inte vet så känns de för mig allafall,de är ju inte kankse alla som känner så..så känns de som att man typ nyss har ätit, ni vet de den kännslan att man känner som magen har svält och man knäpper upp byxorna..ungifär så känns de tycker jag:p
Sen lever den lilla om väldigt mycke och man hoppar nästan till varje gång den bökar:p..hehe..Och Jocke har fått känna när den sparkas..En otrolig kännsla men lite obehagligt ändå..
Jag börja verkligen känna att de växer nu för jag kan inte stänga min vinterjacka, snyft! trodde jag skulle kunna ha den en tag allafall..Och sen orkar jag inte köpa ny heller..Så får antingen gå med den öppen eller om jag kan få nån som lånar en jacka åt mig:p
Men jag känner mig inte klumpig, än alla fall!...Jag vill som göra allt ändå, jobba som vanligt och följa med ut och festa även fast jag inte dricker..För att vara gravid är ingen sjukdom!...Men kommer nog få ge med mig efter tag ju längre tiden går..För saker blir ju jobbigare, De känner jag nu..Inte lika mycke ork..Svin jobbigt och gå i trappor..Jobbigt och lyfta och sånt..men de är naturligt, och jag försöker och ta de lugnt och så:p
Men de känns spännande allt med gravditer och göra:p
Jag hoppas allt går bra och jag kan jobba så länge jag bara kan!
Så är de!
De var lite grann om de:p

Här får ni två bilder på hur magen ser ut idag :

Kommentarer
sara

vilken mys mage!

2011-11-02 @ 22:51:54
URL: http://livetmedbarn.devote.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!