27/9

Vad ska man säga...
Jobbar hegen är då över..och jobba även igår hela dagen..Så idag är jag ledig och de är både och å ena sidan får man sova men å andra sidan finns de typ inge å göra...
Solen är uppe men vem bryr sig!..Och klockan är tidigt...ja men så är de när man går och lägger sig tidigt på kvällarna..
Just nu känns allt så jävla bittert...Hade bara velat springa och hoppa från en bro, så jäkla trist känns livet just nu..
Ja men man ska väl försöka göra nått av den här dagen med..
Hade tänkt städa och diska lite och sen ge mig på och städa två skåp i hallen..
Jag kommer leva i enbart kartonger snart och hänga på dörren grönsaksstigen..
Sen har jag tänkt på dollar en sväng och se vad som finns och köpa där..
Så tänkte jag ringa till lybo och undra när fan dom tänkt komma och sätta in dosan till internet som skulle göras förra veckan..ja men jag står och betalar internet så kan jag inte andvända..hmm
Ja sen vet de tusan vad man ska göra..Prata med katten, stirra in i väggen och sitta vid datorn och häcka...
Fy vad allt suger!

Grattis pappa som fyllde år i söndags=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!