Konstig

Ja jag är nog inte helt normal..fast de har jag aldrig varit..haha..
Nä men sitter och fundera lite bara..Många som är gravid får ju behov och shoppa bebis saker..eller beställer massa gratis gravid boxar med grejjer eller tidningar..men jag gör inget av dessa..Jag orka inte läsa en massa gravid tidningar..Och har inte börja köpa massa bebis saker..Sånt vill jag vänta med..
Sen är jag irriterad över folk som blir gravida..För de är jätte många nu man känner som är gravida nu..Och jag känner mig inte unik..jag vet att jag inte är den ända i världen som är gravid..Men de är väl för att jag vill ha den uppmärksamheten..(Jag och Anna prata om de sist vi sågs)...Jag borde vara jätte glad över att folk blir gravida och är de inerst inne...men ändå har jag den där känslan...
Jag är fan inte normal!!

Jag är jätte lycklig över att vara gravid=) Och specielt Jocke för han har vänta ett tag nu:p..De kommer bli super bra=)
Men jag känner bara att jag kankse att jag tar dagen som den kommer och bara vara lycklig att vara gravid..än att springa omkring och köpa massa saker..Än!..sen när de närmar sig så kommer jag självklart köpa massa saker...
Sen kankse jag inte känner jag behöver läsa gravid tidningar, för de kankse inte intresserar mig..
Men hej alla är olka, Right?!
Jag tycker fortfarande de känns sjukt att man är gravid!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!