23/4

Helgen är nu förbi och har bara stora delen bara varit bitter...De har varit skit väder men de gör mig ingenting då har jag en anledning att vara inne :p
Jag har inte gjort nå mycke alls förutom att Fina Layal från jobbet var på lördag kvällen och surra ett tag..Hon är så go denna tjej!
Och då är de måndag idag och jag kommer inte göra nått som vanligt..de snöar som tusan ute så har ingen lust att gå ut alls!
Så ringde dom från BVC och sa att föräldrargruppen var inställd..De hade jag helt glömt bort att de skulle vara idag! De var en från mamma gruppen som sa de på babymassagen att de skulle vara på måndag men de flög så klart ur mig..Men jag har inte fått nå information att vi skulle ha en föräldrar grupp..Lite dåligt att hon inte informerat alla! Men hon ringer väl om när de blir..De är lite synd att de inte blev nå idag för de hade varit trevligt och komma bort en stund..men som min vanliga otur så vart hon ju sjuk..Jaja de är inget att göra..
Jag har inte så mer att skriva..
Håller nog på bli galen att inte ha något att göra var dag de är som man mest bara sitter och väntar ut att dagen ska gå...
Men jag borde ju inte vara bitter för jag har ju min älskade prins som just nu sitter i babysittern och har morgon gymnastik :p
Men kan inte hjälpa de att jag känner så här=((
Tack och hej !




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!