2/4

Idag har man hunnit göra saker=) För jag och lilleman tog en promenad efter tio för solen var framme och de var så härligt väder!Han somna i vagnen och sov i flera timmar..Skönt! så jag hann vika massa tvätt och diska och till och med en skön dusch=)
Har även ringt och boka dop..å de var inte de lättaste..haha..för de datumet jag ville ha gick inte men nu är de preminär bokat..Hon skulle höra av sig när hon kolla upp att allt är ok=)
Så ikväll har lillman fått bada och nu ligger han och sover så sött=)
I morgon ska Jocke opereras och nu är till och med jag nervös!Men jag tror allt går bra=) Nu börjar de nya livet! kommer bli lite jobbigt att man inte riktigt vet nå när allt är klart och om han kan kontakta mig..för jag vill helst inte fara på lassa när lilleman är så liten..men vi får se vad som händer..
Nä nu tänkte jag lägga mig och sova=) God natt Alla !
Och hoppas allt går fint Älskling <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!