29/4

Då var helgen slut
Jag har haft en toppen helg!
I fredags så var vi på middag hos svärmor och åt grillat, Super gott !
På lördage så tog jag och mina två pojkar en tripp till Ume och gick på stan där=)) De var fin väder!eller ja fram till när vi skulle åka hem då börja de regna så vi hade verkligen tur:p
Jag shoppa en tröjja och underkläder..Jag tänkte ju prova tröjjan men med lönings helg så var de mycke folk så orka inte..så tror du när jag kom hem och skulle prova så var den för liten..typiskt! Men ska skicka den till mamma så ska hon prova och byta den..De var ju rea vara (jag och min rea, hehe) så får man inte byta..men på andra ställen får man de inte på gina, de är dåligt!..men får se om hon lyckas..De är de som är minus och bo i en liten stad att man inte har dom affärerna så man kan byta..jaja jag får ju skylla mig själv som inte ides prova..men som man brukar säga de drabbar ingen fattig.
Oliver han sov hela vägen till Ume och när vi gick på stan så de var ju skönt..han vakna sen när vi var på icamaxi och handla mat :p
Jag köpte kläder till lilleman med=) en mössa, kepa, shorta och ett par hängselbyxa..Han kommer bli såå snygg!
När vi kom hem var man ganska trött..Så somna fort men lilleman vakna för ovanlighetens skull vid tolv..men de var väl så när han sov hela dagen :p..jag var sviiin trött! men tur så tog jocke och sövde om han..Så jag har fått sova ända till halv åtta..gu så skönt! De behövdes!
Idag har va varit på dollar och handla lite..å så har vi tvätta eller Jocke har tvätta..hehe..Sen har Anna.A varit hit och vi har fikat blåbärspaj som jag har baka..*host host*..eller baka med börsen :p..Vi har surra och haft de trevligt=) Tack för de kära Anna=))
Lilleman somna så bra idag inga problem han slockna direkt jag gav han ersättning=))
Så nu har jag tänkte mig i säng för i morgon ska jag fara och röntga mig å jag börja bli nervös!..Ja dom ska ju skjuta in mig i sånt där rör och jag har ju fobi för trånga utrymmen, jag får rent ut sakt panik så jag hoppas jag inte få de i morgon...
God natt på er


Ja jag fick ju blommor av Jocke idag, Så himmla Gulligt <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!