8/4

Det har varit en lugn och skön påsk=)
Vädret har varit super! och jag har varit ute och promenera varje dag=)
På påskafton så var jag först på denna lilla stan och köpte en present till Svägerskan sen var jag till svärmor och åt igen, Gott som vanligt=) Fick även med mig hem som jag åt till middag idag..De är inte dåligt de :p
Har hållt på tvätta ikväll och ska strax gå ner till tvätten och hämta allt.
Oliver ligger och har nästan nyss somna så när jag komit från tvättstugan så ska jag hoppa i säng..Jag har varit väldigt trött idag!
Men ni får sova så gott allihopa=)
Älskar min Rosa mössa jag fick av mamma

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!