Ett lite slag av

Jag börja få lite hemlängtan ingen
Min lilla syster skrev på FB att hon längta efter mig..Naaw! <3 Så nu börja jag känna att jag vill hem!
Jag börja bli less på gå hemma och inte ha något att göra..Man blir lite deppig=(..Även om de är Fantastisk kul och vara mamma så blir de lite trist ibland..Man gör ju inte inte så mycke om dagarna..samma sak varje dag..Jag börja lära mig tvtablån utan till snart så snacka om lite liv man har!
Jag skulle så gärna vilja hitta på nått..gå på stan och ta en fika eller bara gå runt och strosa på stan eller bara stta hemma hos mamma eller pappa och surra..De är bara synd att ekonimin säger annat annars hade jag tagit mig en tripp hem..Men kankse slutet av månaden när man får pengar man kankse tar sig en tripp..De känns att de skulle behövas! Jag saknar min familj och mina vänner!<3
Man blir ju så bitter när man inte har något att göra eller vara med..man inser då hur tråkig denna stad är!..men man får försöka ändå tänka positivt och bara låta dagarna flyta förbi..
Men idag är fin väder ute och vi har varit ute och gått=)

Sen vill jag bara säga Grattis till min kära gumma i Örebro som fått en liten flicka=))
Jag saknar henne i massor! Och till höst har jag och Lilleman tänkt fara och hälsa på.. De skulle vara så kul och åka ner dit!

Tjohej ha en bra dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!