8 år <3

Du en Lycksele kille och jag en Lule tjej=) De skillde 30 mil från oss men detta var inget hinder för oss, för kärleken blev bara starkare av de!
Jag har alltid kännt mig så trygg med dig och du får en verkligen och känna sig älskad
Men vägen har inte varit lätt! Ingen som knappt trodde på våran kärlek de var inte många som trodde att de skulle hålla
Vi har haft mycke upp och ner i vårat liv tillsammans vi har fått kämpa med mycke saker i våra liv för de har alltid funnits nått som har jävlats och de har varit nära flera gånger att vi gett upp men våran kärlek till varandra har bara gjort oss starkare! När vi har kommit så här långt på vägen så finns de inget vi inte klarar! Tillsammans är vi starka!
De kommer alltid finnas mot gångar i vårat liv men vi tar oss egenom de tillsammans!
Idag har de gått 8år sen de blev vi! 8år av kärlek<3
Tillsammans så har vi bilda våran egen fina lilla familj <3  Tillsammans har vi skapat den finaste lilla kille i världen!
Jag Älskar er av hela mitt hjärta <3
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!