Skövde

Nu är man hemma igen efter varit nästan en vecka borta i Skövde!
 
Jag höll på längta ihjäl mig innan jag skulle fara och hela Torsdagen gick jag bara och vänta på att de skulle bli kväll så jag kunde resa. De pirra i hela mig och var så nevös! Fast jag vet inte varför?! och när kvällen kom så skjusa Jocke oss till tåget och säga hejdå. Även fast jag längtat så på att fara så tog de lite emot och fara från Jocke, för jag hade gärna velat ha med han.
De var en låång resa och fick byta tåg i Vindeln och där fick jag vänta i över två timmar..Den väntan kändes som en evighet! Men jag tog mig en promenad genom den lilla byn :p och sedan gav jag även Oliver sitt kvälls mål=) För sedan Äntligen kom tåget! När jag steg på så var jag tvungen att stiga på en vagn före min för perrongen inte var så lång..Vilket bängel säger jag bara! Att ha vagn på tåget var inte lätt! För de första så var trappstegen till tågvagnen så brannt men som tur så stod de folk ute och rökte så en hjälpte mig upp=) Sen väl inne på tåget så gick inte vagnen egenom dörren så jag kunde inte komma vidare och jag böka på å less som fan! Jag tänkte nä jag står fan här och sover för jag kan inte ta all packning å plus fälla ihop vagnen å så Oliver också!
Lilleman han bara låg där i vagnen och skratta åt mig när jag höll på böka..Men så till slut kom en kille och som hjälpte mig så han bara fällde ihop vagnen lätt och gick med den till min vagn och jag satt medans med hans familj och även dom hade en liten som var en månad äldre än Oliver..Tänk vilka underbara människor de finns! Jag är evigt tacksam! Så roligt att han sa till sin tjej att han skulle hjälpa en ensamstående mamma..haha :p
Natten gick bra och Oliver sov men jag hade lite svårare att sova men de är svårt att sova på tåg.
Igentligen skulle jag byta tåg i Stockholm men tåget åkte vidare till Göteborg så de åkte förbi Skövde så de var skönt och slippa byta igen=)
Och en rolig sak som hände var att de var en mamma och hennes dotter som vakna på morgonen fråga om vi passerat Sthlm och jag som " Ja de gjorde för en timme sen" Och dom upp och leta efter konduktörn men vi skratta allihopa hur knasigt de var! Och konduktören hade väkt en kvinna men inte resten..Men som tur var så fixa de sig för dom skulle få en taxi tillbaka för att dom missa och väcka dom:p
När jag väl var framme så kände jag hur långt bort hem ifrån jag var och kände lite lapp sjuka..haha :p Men de gick som fort över när jag fick vara där en stund=)
De var så Underbart att se Tove igen och kunna Krama hon! <3
Jag har haft de så underbart!
Vi har fika och gått på stan och sedan har de vart massor med promenader!
Tove har laga så god mat! Och få träffa hennes lilla fina Elina var så kul!
De har verkligen varit massa mys ! Och massa skratt och massa prat=) Oj så jag har sakna henne!
Har sakna att bara vara jag kunna svamla och sen också kunna få prata med någon som kan en ut och in!
Jag hade gärna stannat där längre! Jag verkligen trivs med Tove i min närvaro
De vart lite shopping med men bara till lilleman=) Han fick en super söt mössa till vintern och sen en mysdress, Den var så fin så kunde inte hålla mig!
Jag skulle köpa nå till mig själv och de var massa rea men hitta inget jag ville ha=(
Resan hem kändes inte lika lång och den gick bara fint den med=) Även då slapp jag byta i Sthlm, Skönt!
Men de var skönt och kunna pussa på Jocke igen<3
Så Tack kära Tove för allt! För den goa maten jag fick och för allt mys vi haft! Jag Längtar redan efter dig!  Älskar Dig <3
Sen måste jag bara säga att jag Världens duktigaste kille! Han har varit så duktig! Jag fick så mycke beröm på tåget båda vägarna hur snäll han var och så söt han var=) Han är ju Världens Charmör! Han verkligen charma alla! Han skratta bara åt människor=)Och människor på stan stanna som upp och titta och log mot han=) Så underbart! Jag är så stolt över han! Och jag är så fruktansvärt lycklig att jag har en sån fin liten kille!
Puss Och Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!