12 -12 -12

Idag är de magiska nummret!
De kommer man bara uppleva en gång :p
Jag vill säga Stort Grattis till min älskade vän Tove som fyller 26 idag=) Hipp Hipp Hurra! Hoppas du haft en toppen dag, Vi ses snart gumman <3
Så ett Grattis till en fin Ängel uppe i Himlen som skulle fyllt 23 den 8 <3 Vi saknar dig Anders!
Och sist men inte minst ett STORT GRATTIS till min älskade storebror som ska gifta sig!! All Lycka till er! och Jenny är en super bra tjej=) Är Micke lycklig är jag lycklig=))
Annars idag så har de bestått av att göra hemma sysslor..Gosa med Oliver och varit ute och promenera men de var ganska så tungt för de har snöa i massor! Men de har varit varmare idag som tur är=))
Så nu har jag legat i badet och haft min lilla dator och kolla på musikhjälpen, Man kan inte sluta kvällen bättre!
Hoppas ni haft en bra dag=) Kram på er
 
 
 
Micke & Jenny=)
 Tove gumman <3
Fina ängel

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!