20/12

Dagarna går så fort! De är äntligen Fredag i morgon ! Som jag har längtat,hehe:p
En bra vecka har de varit=) Har varit till Åsa och hjälpt Sara och klätt hennes gran eller rättare sakt titta på å Sara klätt,haha! Sedan igår kväll var Anna och Nicke hit på fika=) Och idag så var Fina Anna.A hit och färga mitt hår plus att hon hade köpt en sån fin tröjja till Oliver..Tack Fina du <3
Och nu sitter jag här och just klippt Jockes hår eller klipparn gjorde jobbet :p
I morgon är de lilla julafton som gäller här hos oss så maten ska förberedas och de ska städas och packa för på Lördag åker vi upp till Luleå<3 Så vi har de vi gör i morgon=) Tur Jocke går halv dag :p
Jag har ju köpt en Iphone!..En vit sådan och jag är såå nöjd över den! Fick den igår så jag har hållt på lära mig men den är svår tycker jag genfört med min Samsung men Iphonen är ju betydligt bättre! 
Nu ska jag lägga mig i sängen och se nån serie med Jocke=)
Puss Och Kram
 
 
Skönt och slippa den gråa utväxten

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!