22/2

Hej=)

Nu är jag här=) De var ett liitet tag sen som jag skrev men har inte haft tid eller ork att skriva så mycke..

Jag vet inte riktig vart jag ska börja..men förlossningen gick bra, förutom att jag hade lite otur att få som nå blödning eller var de var blodet som kagulera i moderkakan och min mage blev som en ballong inte så långt tag efter att oliver kom ut och de gjorde fruktansvärt ont! så dom försökte att trycka på min mage för att få ut de och dom fick ut en del men inte allt och dom försökte ge mig syrgasmask och andra bedövningar men de funka inte jag bara grät så dom bestämde sig för att söva ner mig..Så vakna trött och sliten med en mask för munnen som gjorde mig otroligt torr i halsen..Sedan på kvällen så fick jag två påsar med blod..
Men Jocke var helt underbar han tog så bra han om Oliver och han till och med sov med han i två nätter<3
Men annars så gick allt bra=) Förlossningen ska jag nog inte gå så mycke in på så jag skrämmer upp någon men de är smärta som inte går att beskriva hur ont de gjorde..men när han väl kom ut pusta jag ut och all smärta försvann..och se han för första gången var helt sjukt! detta var min lilla prins och han var så fantastiskt fin!
Det var så underbart att ha han i famnen och lukta på han och bara ligga och titta på han=))
Efter tre dagar börja jag känna att jag ville hem och på lördag kväll så fick jag åka=) Fast dom ville gärna ha kvar mig en natt till..
De kändes så konstigt och fara hem med lillen..jag bara tänkte som han är verkligen min och jag ska ta hem han..När vi var hemma så såg vi melodifestivalen och bara myste med lillen<3

Nu är Oliver två veckor,Shit !...Jag har piggna till men fortfarande öm där nere men de känns bra..De känns inte som man gått egenom de som man gått egenom..men när jag tänker på de så kommer jag ihåg exakt allt!
Vi har haft mycke besök av Jockes familj=) Och mamma har varit här en vecka som åkte hem igår..de har varit skönt och ha mamma här för hon har tagit hand om en så jag har inte behövt göra nå mycke alls :p
Sen har även Eva och Rolf varit här=))...De har varit så kul med att ha folk här=))

Har fått massa sms och folk har skrivit på FB och har även fått några samtal=)
Tack så jätte mycke för de<3 De värmer jätte mycke i mitt hjärta
Massa Kramar till er !!



Några timmar innan vattnet gick

Kommentarer
Sara

<3

2012-02-22 @ 19:46:47
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!