16/1

Ja helgerna går som nästan omärkt förbi..jag märker ju inte av helgerna så mycke..
För att jag inte skulle bli galen så bestämde jocke att vi skulle fara upp till Sidberg på lördagen vilket vi gjorde=)Mys!
kvällen spenderades med en påse som heter lördagsgodis som man köpte när man var liten och låg i soffan såg på gladiatorerna.
Söndag spenderades med att tvätta..
Men idag har jag då allafall hunnit en del..Klev upp kl tio för de gick inte sova nå mer, dels för att jag vänder mig tusen gånger och ha svårt och sova och sen att ungarna under hade spring maraton..Så jag har städa hela lägenheten, dammsuga och torka golv=) Diska och suttit med läxa men hann inte skriva så mycke för sen bar de av till barnmorskan..så de blev ingen skola idag heller, men vad man ska man göra nu är de ju slut spurten:p
Ja hon körde de gamla vanliga stick i fingret och piss prov och hörde på lilla hjärtat som nu låg på 143 men de är bra=)..Skönt att även mina blodvärden äntligen är bra!Tack vare blodsaften, De är bra grejjer de!Så de känns bra att nått är bra allafall:p Blodtrycket har ju också gått upp liite, nu var de 90/60..men jag har alltid haft lågt så:p
Men mitt blodsocker var då lågt 3,2..men de är väl så de går ju upp och ner de där :p
Så nu är man ganska så trött men de blir och sitta uppe ett tag till..
Hej och hå kämpa på !
Hehe..En härlig bild från Bulgarien=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!