23/1

Ja då är de måndag igen..Som vanligt har de inte hänt mycke i helgen, typ städa och diska sånt som jag pysslar med varje dag typ..
Jocke har lega i lite feber i lördags..vi var en sväng och åt middag hos svärmor och sen var Nicke och Anna hit=)..så lite sällskap har man ändå haft=)
Har även suttit med läxa som ska vara klar idag och de är den :p
Har spendera morgonen med att kolla på Erik och Mackan som är så jäkla roliga! Och sen var man som tvungen och se på paradis hotell Norge..Dyng program egentligen men underhållande:p

Nu tycker jag de börja bli jobbigt med graviditeten..HELA min kropp kliar till tusan!min mage har några sår här och där..Har även nu fått bristningar mitt på magen vid naveln:p..Jag har även mycke sammandragningar och värk "Mensvärk" känns de som.
Fick även ta va min ring i lördags för mina fingrar blivit lite tjocka:p..men jag har klara mig bra som kunnat ha ringen så pass länge :p

Uch man har som inge livsglädje eller ork..Jag borde ta och diska och städa eller gör nått men de känns bara jobbigt när man vet att man kan ta de i morgon..Jag önskar att jag hade nå mer och göra på dagarna..
Nä men nu hade tänkt he mig ut och skrapa bilen för att dra mig till skolan, kanske där man får lite energi Så man ids göra nå när man kommer hem igen..Och kylen ekar mycke tomt och inspration på vad man ska äta har man inte heller..Men nått måste man allafall äta..
Jaja men vi hörs !



Min Mys kille <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!