7/1

Nu har jag varit hemma snart en vecka å jag är redan less!
De händer inget alls kan jag säga..Jag är mest en bitter f***a!..Jag har legat i nattlinne i typ 5 dagar, inte riktigt..
I Tisdags var vi till barnmorskan och gjorde dom vanliga kontollerna och lyssna på lill hjärtat<3..Mitt blodvärde har gått upp och de är jag glad över=)..men då såg hon bakterier i mitt urin så den skulle kollas upp...Är de inte de ena så är de andra!
Igår vad jag och Jocke till Sidberg=)De var trevligt...Eva och Roffe var också där=)) Massa skratt blev de..å de behövdes.
Så nu ligger jag här i sängen och hade tänkt kliva upp och diska och städa lite,även tvätta..Sen borde jag ta en dusch också har inte duscha på flera dagar..Jag är ju så himla mysig :p
Nä ska man göra nå vettigt idag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!