Oro

Idag har jag varit till barnmorskan på vanlig koll...mätte magen och kolla hjärtat som dunkar så fort och bra=)
Jag berätta då även att jag har haft besvär att jag kliar mig fruktansvärt mycke över HELA min kropp och man håller på bli galen och man har lite sår här och där..hon skulle då skicka i väg mitt blod på prov så kallat gallaprov..men hon såg även att mitt proteinvärde var konstigt..så hade hon svårt och hitta blodtryck men till slut fick hon de..Hon sa att om proteinvärdet sviktar och om mitt blodtryck skulle ändras så kan de vara ett tecken för havandeskapsförgiftning..och hon skulle även skicka iväg mitt urin prov på test för de jag kunde ha uvi..
Hon sa vad de kallades dess klåda men kom nu inte på vad de hette..
Hon skulle ha uppsikt över mina prover och sedan skulle hon ringa i slutet av veckan..Och fick en ny tid och komma tillbaka på måndag..
Hon sa till mig att jag skulle ringa så fort de är nått..
Och är de så att de blir alldeles för besväligt med detta klåda eller om min värden förändrats så kankse dom skulle starta mig tidigare.
Jag kände bara en stor oro och blir så klart lite nojjig..men de är som ingen ide att rusa upp sig utan man tar de som de kommer och hoppas allt går bra..
Men de är klart man känner lite rädsla

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!