14/7

Ja då var de lördag igen!
En hel vecka har snart gått sen dopet och vad har man då hunnit göra säg?! INGENTING
eller jag har haft lite besök och så en stund och sen har man städa och tvåtta sånt där dagliga sysselsättning..
Fast jag har faktiskt varit duktig och grävde fram mina dojjer och var ute och sprang i Onsdags kväll och i går tog jag mig en morgon tur och var ute halv åtta, Så skönt! Jag är helt inpad av mig själv..haha..En klapp på axeln till mig :p..hehe..Jag hade tänkt att nu jäkla ska jag börja träna :p Fast jag tar de ganska lugnt och tar inte ut mig direkt utan är bara ute och springer 20- 25 å jag orkar inte springa hela tiden..men de är en bra början allafall man får ju utöka eftersom :p  Sedan har jag tagit mina promenader också=)
Annars har vi bara suttit inne och sett på CSI och de blir fruktansvärt långtråkigt men vad ska man göra när de inte finns nå att göra och vädret är skit!
Ja jag känner mig ganska less! blää så trist de är!
Men för att hålla humöret uppe så har man busa med Lilleman <3 Som är världens gladaste skit :p
Och igår så vände han sig för första gången från rygg till mage, Duktig liten kille!
Han har ju kunna vända sig från mage till rygg länge men nu äntligen kunde han tvärt om=)
De är tur man gläds av Oliver <3
Nä nu ska gå och pussa min fina lilla kille <3
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!