17/7

Hejsansvejsan allihopa :p
Nu sitter man här igen :p
Jag har inte alls känt mig på nå bra humör alls! Har känt mig bort glömd och helt ensam=(  Men de är tur jag har Jocke som finns vid min sida <3 och en sån fin och glad kille<3
Jag har varit väldigt rastlös också men då drog vi till Övik på Söndag morgon=) Då vi for till Jockes moster och som vi sedan sov över hos=) Under dagen hann vi fara till Jockes mormor och sedam blev de promenader och grillat till middag då även Jockes morfar var med..En trevlig dag=) men trött var man och kände sig seg..
Måndagen så blev de gå på stan och där köpte jag en body och en leksak till Oliver=)
Sen blev de handling på Lidel för sedan dra hemåt..Jag måste säga att lidel var verkligen inge bra de fanns ju typ ingenting men kankse var för att de var så litet kankse?! Nä tacka veta ja icamaxi :p
På vägen hem for vi till Jockes mammas moster=) Och hon vart väldigt glad när vi kom=) Så Jocke prova nå kläder som om hade som Jocke kunde ta med hem och så fick Oliver pengar i present så de tackar vi mycke för=)
När vi kom hem blev de middag för sen tog jag mig en löpartur=) Jäkla så bra de gick :p för att bara sprungit två gånger innan och stannat och gått i stället och nu när jag sprang orka springa hela vägen! Eller jag stanna en gång när jag skulle över vägen men annars inte..Jag var inte lika andfådd heller när jag kom hem :p Duktiga mig! Haha
Ska springa en längre runda så småning om =)
 
Idag har varit jätte trött! Men jag har ändå tag mig ur soffan och städa hela lägenheten..Ja Jocke hjälpte också till=)
Sedan har vi varit ute på promenad..De har varit soligt och molnit men inte har varit så varmt tycker jag..
Vi har också tagit oss en tur på Jysk och köpt en extra säng till lilleman=)
Snart blir de middag och sen får man se vart kvällen styr :p
Tjao!
 
 
 
I bilen på väg till Övik, Gladfisen !
 

Kommentarer
Anonym

Vilken fin kille ni har fått! Stort grattis till er! Måste säga att han är väldigt lik Joakim! Syns klart och tydligt att det är lundblad-bäckamn släkte i honom.

2012-07-17 @ 16:32:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!