5/6

Nu är de ny vecka med nya möjligheter..Ja visst var de så de hette?! :p
Helgen min har varit super mysig!
Jag och Jocke har legat vid tvn och sett på Hawai- five 0 :p och bara myst med varandra<3
Sedan har vi varit upp till Sidberg till Jockes farföräldrar och fått go mat=)) Efter de så for vi till Jockes faster och hälsa på=))
Och på söndag vart de middag hos svärmor=)
Nå mycke mer har man inte gjort :p
De har ju varit skit väder hela helgen men de har inte gjort så mycke..Då har vi haft mer anledning att stanna inne..hehe :p..jag har allafall hunnit vart ut på promenad mellan regnvädret :p
Mys helg med andra ord <3

Igår så vart de en morgon promenad=) och de var tur jag gick ut när jag gick ut för att sen när jag kom hem öste bara regnet ner!
Jocke var hemma igår för han spytt hela natten och mådde inte bra så han sov..=( uch för att illamående!
Sedan for jag på "stan" en sväng och handla födelsedag present till Marcus och Peder=)
Sedan vart de mer Hawai serie och så tog jag och Lilleman ett bad, Så mysigt <3
På kvällen vart de fira Marcus som egentligen fyller år på lördag men är utomlands då, fusk! Vi åt smörgåstårta och vanlig tårta, Super gott!!
=)

Nu sitter jag här och har Oliver bredvid mig i baby sittern som är utråkad så ska sällskapa han=)
Tjarå!


Mina Pojkar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!