Jag 26år

Igår fyllde jag år..Hurra till mig :p..hehe..eller ja de är inte så mycke å fira att man blir äldre direkt :p
Och som de brukar oftast vara när jag fyller år så var de sol! Jag tog mig en promenad=) Men de blåste rätt mycke men de var skönt ute=) Sedan satt jag och Oliver på ballkongen och jag tog mig en pigelin=) Synd bara att vi har sol på morgonen på ballkongen..Vi har den på fel sida kan man säga..
Annars så tog jag mig tag i vardagssyslorna och städa och diska..Jätte kul!(eller så inte)..Packade också upp min väska men jag har fortfarande inte packa upp lillemans men får väl ta tag med de idag kankse?
Sedan kvällen så kom Eva och Rolf Och Jockes kusin med famlij=) Å så kom Sara och Peder och deras lilla kille Elvin=))
Oliver fick en kusin den 14=) Så Stort Grattis till Sara och Peder till erat undervek!!! En fin liten kille=)
Jag hade han i famn länge! Han var så lätt jämnfört med Oliver..haha! Min "lilla" kille vart inte så liten..haha..men Oliver är ändå en liten plutt :p
Sedan senare på kvällen så kom även Malin på besök=)
I present fick jag pengar och lotter å av Älsklingen fick jag blommor
Så Tack alla som kom på min födelsedag!
Och Tack för alla sms och de som skrivit på facebook!
Min födelsedag var hur bra som helst=)

Kalas fin <3
Blommorna av Jocke <3
Lilla Elvin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!