Stugan

Hej och hå!
Nu är jag här igen :P
Vi har varit i stugan i Arjeplog i två dagar=) De har varit så mysigt! Få rå om varandra och sen också få rå om pappa <3
Vädret har ju inte varit de bästa tyvärr..Men vi fick allafall njuta av solen på Tisdagen när vi kom=)
Dehar varit kyligt på nätterna..De har bara varit tre plus grader..Brrrr! Vi har till och med elda inomhus för att de varit så kallt..De är sjukt! De är ju ändå slutet av Juni så de borde vara varmare..Jag vill ha sommar!
Men vi har allafall varit ute ändå stundvis :p...Pappa och Jocke har gävt och fixa lite bakom stugan och sen så har vi alla tre tagit en tur på fyrhjulingen då pappa körde och jag , Jocke och Oliver satt på släpvagnen där bak=) Så himla mysigt de var!
Sen har jag också hunnit köra en sväng på fyrhjulingen=) De är för jäkla kul å köra :p
Sedan på kvällen har vi spela kort och yatzy :p
De har varit så himla skönt att vara i stugan! Jag hade gärna stannat längre men vädret var inge bra och sen skulle pappa också åka idag och plus att vi inte kan lämna katten för länge..men de kommer fler turer i sommar jag hoppas=)
Så just nu sitter jag hemma vid min dator och en kisse liggandes bredvid mig som hade sakna oss <3
Vi är ganska så trötta allihopa..man blir som så trött när man är i stugan, ja vet inte varför..
Nä nu ska jag se på csi med Jocke <
God Natt!
 
 Att sitta så här i stugan är helt underbart!
 <3
 Coola killen som sitter på fyrhjulingen :p
 Min nya räser!haha
Mitt Hjärte gull i bilen på vägen hem<3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!