15/3

Hej och hå :p
Då var de torsdag =)..I veckan som gått så har jag städa(som vanlligt)..På tisdagen så var Sara här och tog hand om lilleman medan jag tvätta, Så kom Malin hit med massa nuldar som vi käka till lunch..De var en trevlig dag=) Och ett Stort Tack till Sara som ställde upp och var med Oliver <3
Igår så var jag på stan en sväng och kolla :p var på dollar och shoppa massa ramar..Jag har Äntligen framkalla några foton, Dom blev så fina !
Jag har även gjort fot och hand avtryck..tyvärr blev de inte så bra=((...De var svårt att ta ett tryck och man ville inte trycka så hårt men när vi till slut tyckte de blev så bra som möjligt och skulle stoppa den i mickron för att de skulle hårdna så blev de bubbler..Så himla trist!Men de blev som de blev..men nu är de gjort så nu är den inrammad och med ett foto, som tur är vart fint allafall=))
men jag är nöjd med dom andra fotorna och ramarna=))
Idag har Oliver varit på bvc så han blev vägd och kolla längd..men även lyssna på hjärtat och kolla ögonen som bara var fint=)..Han växer så bra=) nu vägde han 4300 och är 55 cm...Ja dom växer fort!
Jag har nu legat och kolla på bilderna från bb å de är sjukt hur dom ändras snabbt!..Jag njuter när jag ser bilderna, skulle kunna kolla på dom hur länge som helst! Kändes som om jag kom från bb igår..Vilken känsla de var och få Oliver, Helt Underbart !
Han är bara så fin min Lilleman<3

Jocke har även varit ledig idag från jobbet för att spendera hela dagen på lassa..han ska nämligen snart få göra bypasoperation(jag vet inte riktigt hur de stavas,hehe)..Äntligen börja de hända saker :p...man får ju som vänta länge för att göra den..
Jag börjar bli nervös även fast de är inte är jag som ska göra den..hehe..känns även spännande=)..Men jag tror nog att de kommer gå bra=))

Har även varit förbi jobbet och surra en stund=))..Jag längtar faktiskt till jobbet=) De känns som man varit borta i evigheter!För de har ju hunnit hända en del när jag varit borta..men samtidigt känns de skönt och vara ledig och få njuta av att vara mamma och få vara med Oliver=)
Men man saknar ju alla fina arbetskamrater=))
De skulle egentligen varit fika hos Linn ikväll men tyvärr så var de inte knappt nån som kunde komma=(( så de var synd, men får hoppas de blir den 27 hos Anette=)

Just nu ligger Lillenman brevid mig och halv sover<3

Ha en fortsatt bra dag !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!