22/3

Vilket härligt väder de varit idag!
Jag har hunnit en sväng på stan där jag gick på apoteket och köpte minifom droppar och sen var jag in på Åhlens och där köpte jag duschcreme som luktar bubbelgum :p Så sen köpte jag fotcreme till mina äkliga torra fötter, Jag hoppas nu dom blir finare :p Sedan kom jag på att jag var sugen på färga håret så köpte rött så klart :p..hehe..
Sedan tog jag mig en promenad, Oj så skönt de var !
När jag kom hem diska jag och när Jocke kom hem så färga han håret på mig..Så nice! nu känns de som jag igen..hehe..jag har sakna min röda färg :p
Så nu ikväll så har Sara,Malin och även Marcus och Åsa varit hit=)
Dagen har varit super=)

I morgon åker jag till Lule för de är marknad i helgen så vart som sugen..Så jag bestämde mig nu ikväll för att åka..De ska bli skönt och komma hem till Lule lite=))

Så har jag beställt ett par nya skor, Äntligen!hehe..de blev ett par sneakers och självklart så blev de rosa..haha!
Sedan har jag beställt ett halsband i guld, eller ja de är nog inte äkta..men de står Oliver på den=)
Å Jag längtar tills dessa saker kommer hem till mig!

Nä nu ska de försökas söva Oliver
trevlig helg!


Ny färgen=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!