29/3

Vistelsen i Lule har varit jätte bra=) Oliver har verkligen blivit upp passad :p
Vi åkte på fredagen och då blev de åka till mamma direkt och sen blev de middag där sen på kvällen for vi till Vicky och Anders=))
Lördagen gick jag på marknaden en sväng men hitta inget, uch så dåligt de var ! de var inge mycke stånd alls!
Träffa Marie och Niklas också :p Sedan for jag till Micke och Jenny och Jennys mamma å surra en stund för att sedan fara till byn=)
Söndagen blev de våfflor hos mamma..*mmm*..Så var jag på besök till ena av min faster =) Sedan på kvällen for jag och hälsa på en gammal kompis som jag inte sett på månge herrans år=) hon har fått en pojke som bara är några veckor äldre än Oliver=) Men hon har två barn sen tidigare..De var jätte trevligt och ses=)
Måndagen så var jag på stan och fika med min fru och Maria =) Och vi fastna i hissen! Jag som inte riktigt gillar hissar men de gick faktiskt bra..De vara inte så länge så =) Sedan på kvällen for jag till Boden till min Lilla Marie <3
Tisdagen spendera jag själv på stan=) Och Oliver sov hela tiden, de var skönt ! så jag kunde prova massa kläder=) På hm köpte jag en klänning och en kjol för mitt presentkort..allt var på rea så har fortfarande 200kr kvar=))
Och sedan köpte jag två bhar utan band och ett linne på gina och ett par mjukisbyxor på cubus=) Så jag shoppa mycke=) men de kan inte så mycke mer på länge :p
På kvällen kom mina fastrar och kusiner på besök=))
Så man kan säga att vi haft fullt upp :p

Nä nu skriker lilleman..Vi ska snart fara på babymassage, De ska bli mysigt <3

Tjingeling !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!