3/7

Ja då var man hemma igen i Lycksele..
Vistelsen i Lule har varit bra=)..Vi for på fredagen efter att vi mätt och vägt lilleman..och han växer så bra=)
Och han sov hela vägen till Lule=) när vi kom fram for direkt till morfar som fyllde 90..han blev så lycklig<3
På kvällen for vi förbi min farbror=))
Lördagen skulle jag och Jocke gå på stan men hann inte mycke förren han gnällde..så var den shoppingen klar:p..Men sedan när vi for på storheden så sov han hela tiden..så då blev lite shopping av mitt presentkort på hm..en tröjja till mig och kläder till Oliver så klart :p
På kvällen så var jag och Oliver till Helena som hade tjejkväll :p..Pappa fick stanna hemma med sin svärmor..hehe..
Oliver sov hela tiden vi var där :p
Söndag så var vi till Jeanette=) vi surra och sen tog vi en promenad=) For sedan till stan för att träffa Anna, hennes lilla Willam och hennes syrra Linda på en snabb fika:p..kvällen spenderades hos pappa=)
Måndagen så gick jag och Anna och käka en go lunch=) Sedan så träffa brosan och vi tog en fika :p
även denna kväll blev hos pappa..men även Maja och Sören var på besök=))
Oliver har sovit lite oroligt men ändå ganska bra..men sista natten så var han vaken nästan hela natten så när vi skulle åka hem igår på Tisdagen så var jag trött och slut..hade haft feber också under natten..så där satt man på bussen med feber, trött och världens migrän..Men tur så sov Oliver nästan hela vägen=)
Men de har varit super bra=) nästa gång stannar jag längre..för tiden går ju så fort...sen hinner man inte riktigt med allt :p
Nä nu ska jag sova, God natt !
Morfar<3

Kommentarer
Lina

Synd att du aldrig hör av dig när du är i Luleå. Men har fatta vinken. Ha det bra. Hejs!

2012-03-08 @ 07:28:41
URL: http://metrobloggen.se/linow/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!