21/5

Jag har varit lite dålig på uppdatera men jag har haft min mamma på besök så har inte orka blogga:p
Min mamma kom i Onsdags kväll=) De kändes så bra att ha mamma här igen eftersom vi inte träffas så ofta=(
Och vi har väl inte gjort allt för mycke..Varit ute och promenera sen varit till svärmor en sväng..Sedan var vi på dollar och kika runt för sedan baka inför dopet=) eller de var mest mamma som gjorde allt..haha..de ända jag gjorde var att riva morötter och leta recept :p Vi baka nämligen morotskaka och sen gjorde vi två sorters rulltårta=) Så de känns bra och ha de klart=) De är förstås en liten del kvar som tårta men de bakar jag senare när de som börja bli dax!
På Lördagen var vi upp till Sidberg=) Åt lunch och bara prata =)
De har blivit också en del god mat också så klart!
Så de har varit toppen dessa dagar! Så skönt och få rå om mamma lite<3 och jag även fått lite avlastning och inte behöva göra så mycke..mamma har sköt disken :p hehe
Söndag morgon när hon for så kändes de lite jobbigt att hon for=(..De är trist att de ska vara långt mellan oss och synd att min familj inte få träffa Oliver så mycke=(
Men de är som de är! å man vet aldrig man kankse flyttar tillbaka en vacker dag=)
Men i allfall så har helgen inte kunnat bli bättre..eller ja att man slapp var sjuk! Jag inte varit helt pigg..Jag har haft ont i halsen som tusan och varit förkyld..Jag har också kännt mig ganska så trött..Uch så trist de är med detta!


Man har ännu en gång fått känna hur kört livet kan vara
En gammal bekant från förr har gått bort=( och jag blev så paff när jag hörde de!
Jag trodde jag skulle slippa sånt på ett bra tag..men icke de! de bara fortsätter försvinna unga människor
Nu får de vara bra tycker jag!
Denna bekant har väl inte umgåtts så mycke men vi har träffas via UH(Ungdomenshus) och vi har inte sätts på flera år men de är mycke trist de som hänt=(
Han var en mycke rolig och skojja mycke och man skratta alltid när man träffa han=)
så Vila I Frid Jonathan





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!