Morsdag <3

Grattis kära mamma på morsdag!
Jag hoppas du har haft en toppen dag men de vet jag att du haft för jag har prata med henne telefonen=)
Puss och Kram till världens finaste mamma <3 Och världens bästa mormor=)



Detta år är de första gången för mig med och kunna "fira" morsdag=)
De känns konstigt men så bra!
Att vara mamma är helt fantastikt! Även om ibland kan kännas jobbigt med lite sömn och många känslor och inte känna sig tillräcklig och frustrerad men alla har dåliga dagar och de tar man sig egenom och man är ju inte själv om dessa tankar därför känns de så bra att kunna prata av sig med tjejkompisar som gått egenom samma sak och allt känns då mycke bättre och då tänker jag att jag är den bästa mamman jag kan vara och jag gör mitt bästa!
De är inte lättaste att vara föräldrar
Men alla dessa stunder överväger alla underbara dagar man får=) Att få följa med lillemans utveckling han är så underbar och fin min lilla kille<3 och de skulle man aldrig vilja byta ut för alla pengar i världen!
De är helt obeskrivlig kärlek jag känner till Oliver <3
Tänk att vi fick en sån underbar liten kille!
Vårat mirakel!
Man blir så lycklig när man tittar på han man kan nästan inte sluta titta på han
De finns inget bättre än att hålla om han och snusa och pussa på han <3
Jag har då som första gången för mig på morsdag fått blommor..Ja jocke köpte men dom var från Oliver..hehe :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!