Skilsmässobarn

För ett tag sen så var Blondinbella på morgon tv och snacka om sitt liv där hon bland annat där hon sa att de är tufft och vara skilsmässobarn..Jag hajja som till..jasså så de kallas de nu för tiden..Ja dom ska då ha namn för allt!
Idagens samhälle så har var och varannan skilda föräldrar så de är som inge nytt..
Och hon kan ju haft en tuff tid och tyckte de var jobbigt..Men jag kan tycka de är lite löjligt utalande..
Man vill alltid ha nått att skylla på!
Jag är så kallat "skilsmässobarn" och mina föräldrar skilde sig när jag var 8..Jag var rätt liten så förstod nog inte så mycke..men jag har då inte farit illa av de..Och på den tiden var de inte vanligt att föräldrarna var skilda..
Men de blev något positivt av de..Vi fick en ny familj och sedan fick vi en fin liten syster på de..Vi har gjort mycke tillsammans och har så många fina minnen=)
Visst de finns dom som far illa och kankse träffar värsta idioten som kankse är dum mot en och då kan man förstå att de blir jobbigt i livet..
Men annars ska man inte gnälla..Ja man kanske är lite ledsen i början men sen så får man tänka framåt..De finns absolut inget negativt att vara skilsmässo barn..snarare tvärtom!
Och jag tycker de bra och skiljas om de absolut inte funkar i ett förhållande..
Men som sakt i dagens samhälle så är så vanligt och alla familjer ser annolunda ut och de är bra för vi är alla olika..
För de behöver inte alltid vara blodsband för att man ska vara en familj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!