Sommar snart !

Nu längtar jag verkligen efter sommarn!
Jag vill ha värme och massor med sol! och jag vill att gräset ska bli grönt
Denna sommar är första sommar som mamma och de känns så otroligt bra! De känns också otroligt bra att vara ledig HELA sommaren=)
Vad ska man göra i sommar då? Jo, Så snart de blir Juni så blir de fara hem till Lule <3 och där blir de stanna ett tag..Å umgås med familj och vänner<3 För nu var de ett tag sen man var hem=( Så man längtar så mycke efter alla! Hur länge jag stannar vet jag inte men jag kommer åka till Lycksele nån gång mellan åt också så klart! Sedan fyller jag år, inte för att de är så mycke å fira..haha..Jag har inga planer än vad jag ska göra då eller vart jag är men får se vart man är?!..Sedan ska vi på bröllop på Jockes kusin.
Sedan i början i Juli så blir de dop för lilleman=) Så jag måste börja baka snart!
Och i Augusti så hade jag och Oliver tänkt fara ner till Örebro till min älskade Tove<3 och hennes lilla Elina=) Oj så kul de ska bli och träffas! De var så länge sen vi sågs sist så vi har massa att ta igen! Jag längtar verkligen efter henne! Jag kunde inte fara till henne förra sommaren för då var hon tvungen jobba=( men nu är vi bägge mammaledig=)
Så man har massa saker att se framemot så denna sommar kommer bli toppen! =)




 Från Bulgarien =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!