Underbar Känsla !



Att vara gravid är den mest underbara känsla som finns! enligt mitt tycke
Att känna hur ett litet mirakel växer och få känna hur de rör och sparkas är helt fantastiskt!
Nyfikenheten som finns om hur den ser ut och vad de blir för något men framför allt längtan om att få träffa den lilla
De finns ingen bättre känsla tycker jag
Det är helt fantastiskt hur de kan växa nått inuti sin mage
Jag hade en väldigt bra graviditet=) Hade lite illamående och var väldigt trött men annars så njöt jag av att vara gravid.
De är kul och sitta och kolla på bilder sen graviditeten och bara njuter! Vilken kula man hade..haha..Men jag uppfatta mig inte så rund..Visst man var lite små less på slutet men de var underbart och vara tjock..haha..
Jag längtar till nästa graviditet..haha..Men de får vänta några år till dess :p Och man får hoppas att man får må lika bra nästa gång=)
De är verkligen en upplevelse att vara gravid !
<3 


Kommentarer
Anonym

ja förstår din känsla är verkligen super mysigt o upplevelse o helt otroligt när man tänker efter o kollar tillbaka o även att de faktiskt bott sin lilla krabat där inne.. helt ofattbart ;).



Så roligt att kolla tillbaka på gamla bilder på graviditet o när de var bebis o allt mycket fina minnen :)


Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!