Valborgs minne

Jag minns så väl valborg när jag gick första året på gymnasiet..De skulle vara fest på storsand i g-stad..Och i skolan på dagen så fråga jag Stina vad hon skulle göra och hon skulle inte göra nå så jag fråga om hon skulle med och de ville hon=) Vi var inte vänner då men de förändra mycke att jag fråga henne..de vart början på en grym vänskap och många minnen skulle vi få..Stina var väldigt blyg och prata inte så mycke..Och jag tänkte varför inte fråga henne om hon skulle med=) och de var bästa jag gjort=))
Väl på kvällen så cykla jag, Tove och hennes dåvarande kille som är de största pucko som finns! men de är annan historia :p
Tänk då var jag bara 16 och jag hade aldrig varit full..
De var allafall nästan inge folk där..Då träffade Limpan och Pontus..Dom visste nån fest på Mjölkudden i en lokal och vi följde med..Tove och hennes kille skulle cykla han tog min cykel..men dom kom aldrig..dom åkte vilse och hitta inte..hahaha..De var ganska kul :p dom borde hittat..men dom valde åka hem allafall..
Lokal festen var väl inte så jätte kul men vi drack och jag vart onykter första gången och drack slattar..hahaha..(borde jag berätta sånt?!men man var ung och dum)
Jag minns så väl att när Limpan undra vart jag var och han skulle fråga efter mig så fråga han " vart är den där"och så visa han med handen som att visa att jag var kort..haha..
På den tiden så hade jag fortfarande tider för min far och jag fick lite panik när jag insåg var klockan var..så jag börja gå hem på stor vägen..å de är LÅNGT att gå! Så när pappa hörde vart jag var kom han och genast och hämta mig..Jag satt blixt stilla i bilen och titta rakt fram hela bil resan för att inte pappa skulle märka att jag druckit och han fråga mig om jag hade gjorde och jag sa nej och han sa okej å inge mer så jag trodde då att han gick på de..men vet idag att visste att jag hade druckit..Och nu hade jag inte druckit så mycke så jag var jätte full utan mer "sallongberusad"..Min skalle snurra då och jag tyckte de var lite obehagligt..


Ja vilka minnen man har=) De var tider de! Hehe



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!